آخرین اخبار
کد مطلب: 125879
حجت الاسلام تاج زاد:
حضور مردم در راهپيمايي 22بهمن از عوامل بازدارنده توطئه هاي دشمنان بر عليه نظام اسلامي است
تاریخ انتشار : 1397/11/22 13:46:07
نمایش : 1274
امام جمعه لردگان گفت : حضور پرشور مردم در جشن 40 سالگي انقلاب و راهپيمايي 22 بهمن تجديد پيمان با آرمان هاي انقلاب اسلامي، شهدا و رهبري است.
حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد روز دوشنبه در حاشيه راهپيمايي شهر لردگان در گفت وگو با خبرنگار سلام لردگان اظهار داشت:  ملت ايران با گذشت 40 سال از پيروزي انقلاب اسلامي بدون توجه به توطئه هاي دشمنان خارجي با حضور در جشن هاي پيروزي و راهپيمايي 22 بهمن پاي آرمان هاي نظام و انقلاب اسلامي ايستاده اند.

وي به تهديدها و تحريم‌ها و فشارهاي مضاعفي که دشمن براي نااميد کردن مردم از انقلاب به نظام وارد مي کند ، اشاره کرد و گفت: مردم بيدار و فهيم با حضور خود در راهپيمايي 22 بهمن نشان دادند که تبليغات منفي دشمن بر نظام و مردم تاثير گذار نيست.

به گفته وي، حضور مردم در همه عرصه ها به خصوص در راهپيمايي 22بهمن از عوامل بازدارنده توطئه هاي دشمنان بر عليه نظام اسلامي است.

حجت الاسلام تاج زاد افزود: مردم با حضور باشکوه خود در اين راهپيمايي به سران استکبار اعلام کردند که هيچ گزينه‌اي اعم از تهديد نظامي و تحريم اقتصادي براي آنها ترس‌آور نيست.

وي به انواع تهديدها ، تحريم‌ها و فشارهاي که دشمن به نظام اسلامي براي نااميد کردن مردم از انقلاب وارد مي کند ، اشاره کرد و گفت: حضور دشمن شکن مردم در راهپيمايي 22 بهمن نشان داد مردم تحت تاثير تبليغات منفي و مسموم دشمن قرار نمي گيرند.


شهرستان لردگان در 160کيلومتري مرکز چهارمحال و بختياري است.


انتهاي پيام /
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس