آخرین اخبار
کد مطلب: 125856
وضعيت نامناسب آسفالت کوچه و خيابان هاي لردگان
زخم هاي کهنه دستاورد بي تدبيري مسئولين شهرستان لردگان
تاریخ انتشار : 1397/10/25
نمایش : 1238
خيابان هاي شهر لردگان اين روزها با توجه به بارندگي‌ها و حفاري‌ها انجام شده حال و روز خوشي نداشته و باعث نارضايني مردم شده است.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان يکي از معضلات اساسي هر شهر نبود آسفالت مناسب در خيابان ها و معابر آن شهر است که نبود برنامه مناسب در بين ادارات شهرستان سبب شده تا هر از چندگاهي پس از آسفالت بار ديگر شاهد حفاري در يک خيابان باشيم.
علي اي حال اين معضل موجبات نارضايتي شهروندان و رانندگان آلوده ترين شهر لردگان را نيز موجب شده است.
 
در تماسي که در روز هاي اخير برخي شهروندان لردگاني با پايگاه خبري ما داشتند از وضعيت نامناسب آسفالت شهر ابراز گلايه کرده و خواستار پيگيري اين موضوع از شهردار شدند.

شهرستان لردگان با توجه به وسعت و جمعيت زياد، وضعيت عمومي بسيار نامناسب آسفالت و فاضلاب آن است که علاوه بر ساکنان اين منطقه، حتي براي رهگذران و کساني که از اين منطقه عبور مي کنند ناراحت کننده است و تردد دانش اموزان از اين مسير كه به مدارس زيادي منتهي مي شود با سختي صورت مي گيرد.

تصاوير و مطالب زير گوياي همه چيز است، قضاوت با شما !

يکي از اهالي شهر لردگان مي گويد: همه ساله با شروع بارندگي اکثر خيابانها، معابر و کوچه ها در نقاط مختلف شهر داراي وضعيت بسيار نامناسب هستند و باعث  زشت شدن شهر مي شوند که وضعيت اين خيابان ها بيش از چند سال است که به همين شکل رها شده است.

 خانمي گفت: مسئولين شهرستان تا کي مي خواهند به فکر وضعيت جاده‌هاي شهرستان لردگان باشند خدايي اگر نمي توانند مديريت کنند استفاء دهند.
اين خانم در ادامه گفت: مديران بايد با پيروي از الگوهاي پسنديده در راستاي رضايت الهي و خدمتگزاري به مردم گام بردارند و مسئوليت را تنها امانت و موقعيتي براي عمل به وظيفه بداند.
 
يکي ديگر از شهروندان لردگاني گفت: نكته جالب توجه اينكه مسئولان مربوطه شهرستان  نيز بي تفاوت در حال تردد از اين خيابان ها هستند (كه بيشتر شبيه بيابان مي مانند تا خيابان).
 
آيا زمان آن فرا نرسيده که به حال و روز اين شهر پر تردد رسيدگي شود؟
در هر حال انتظار مردم از مسئولين اين است که به بصورت جهادي در راستاي حل مشکلات اقدام نمايند و ادارات مربوطه يعني شهرداري و آب و فاضلاب تقصير را گردن ديگري نيانداخته و سلامتي مردم، به ويژه دانش آموزان را قرباني اختلافات خود نكنند!
 
يکي از رانندگان آژانس نيز در اين باره بيان داشت: وضعيت تمامي کوچه هاي شهر به حدي افتضاح است که ما به سختي به شهروندان  خدمات دهي مي کنيم و براي سرويس دهي به اين خيابان و کوچه هاي در انجام سرويس دهي کوتاهي مي شود و در فصل بارندگي نيز به علت  غير قابل تردد بودن بعضي از کوچه ها سرويس دهي انجام نمي شود زيرا دو برابر هزينه کرايه را بايد خرج تعميرات ماشين خود کنيم.




 
انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس