آخرین اخبار
کد مطلب: 125834
فرمانده معظم کل قوا در ديدار فرماندهان و مسئولان نيروي انتظامي:
کاري کنيد که نيروي انتظامي در چشم مردم مقتدر، عادل و هوشيار باشد
تاریخ انتشار : 1397/10/02
نمایش : 2039
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در ديدار فرماندهان و مسؤولان نيروي انتظامي فرمودند: کاري کنيد که نيروي انتظامي در چشم مردم مقتدر، عادل و هوشيار باشد.
به گزارش سلام لردگان به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي ظهر امروز (يکشنبه) در ديدار فرماندهان و مسئولان نيروي انتظامي با تشکر از تلاشهاي حافظان نظم و امنيت، اين نيرو را در معرض نگاه و قضاوت عمومي دانستند و تأکيد کردند: بايد به نحوي عمل کنيد که برداشت مردم از نيروي انتظامي يک نيروي مقتدر، عادل و هوشيار باشد.
فرمانده کل قوا، لازمه رسيدن نيروي انتظامي به جايگاهي در تراز انقلاب و نظام اسلامي را پيشرفت بدون توقف خواندند و افزودند: بخشهاي مختلف نيروي انتظامي از جمله کلانتري‌ها، پاسگاهها و گشت‌هاي انتظامي در پيش چشم مردم قرار دارد، و قضاوت درباره عملکرد نيروي انتظامي به مجموعه نيروهاي مسلح و نظام اسلامي تعميم پيدا مي‌کند.
 
ايشان با اشاره به پيشرفت‌هاي خوب نيروي انتظامي از جمله بهبود رفتار با مردم و مراجعان در مراکز انتظامي نسبت به گذشته، بر لزوم استمرار پيشرفت‌ها تأکيد کردند و افزودند: عملکرد نيروي انتظامي بايد عاقلانه، مدبرانه و براي مردم کاملاً اطمينان‌بخش و اعتمادآفرين باشد.
 
پيش از سخنان رهبر انقلاب اسلامي، سردار اشتري فرمانده نيروي انتظامي گفت: سربازان جان‌برکف ملت ايران در نيروي انتظامي با روحيه انقلابي، مديريت جهادي، تفکر بسيجي و با عزم و اراده راسخ براي حفظ امنيت و آرامش کشور و پاسداري از ارزشها تلاش کرده و حافظان جان و مال و ناموس مردم و اقتدار نظام جمهوري اسلامي هستند.
 
در اين ديدار نماز ظهر و عصر به امامت رهبر انقلاب اسلامي اقامه شد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس