آخرین اخبار
کد مطلب: 125824
سازمان خصوصي‌سازي اعلام کرد؛
فراخوان جديد براي واگذاري سرخابي‌ها
تاریخ انتشار : 1397/09/27 08:22:07
نمایش : 2696
سازمان خصوصي سازي در اجراي تصميم هيأت وزيران مبني بر خصوصي‌سازي باشگاههاي فرهنگي-ورزشي استقلال و پرسپوليس، آماده سازي و واگذاري سهام اين دو باشگاه را در دستور کار خود قرار داده است.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ به نقل از سازمان خصوصي سازي، سازمان خصوصي سازي در اجراي تصميم اخير هيأت محترم وزيران مبني بر خصوصي سازي باشگاههاي فرهنگي-ورزشي استقلال و پرسپوليس، آماده سازي و واگذاري سهام اين دو باشگاه را در دستور کار خود قرار داده است.

بسمه تعالي
 

فراخوان دريافت نقطه نظرات و پيشنهادات صاحبنظران و خبرگان

پيرامون واگذاري باشگاههاي فرهنگي-ورزشي استقلال و پرسپوليس

به اطلاع مي رساند سازمان خصوصي سازي در اجراي تصميم اخير هيأت محترم وزيران مبني بر خصوصي سازي باشگاههاي فرهنگي-ورزشي استقلال و پرسپوليس، آماده سازي و واگذاري سهام اين دو باشگاه را در دستور کار خود قرار داده است. لذا با توجه به ابعاد اجتماعي و فرهنگي باشگاههاي مذکور و حساسيت‌هاي موجود در خصوص واگذاري آنها و ضرورت توجه به نقطه نظرات، تجربيات، مستندات و تحقيقات صورت پذيرفته در اين زمينه، از کليه صاحبنظران، اساتيد و دانشگاهيان، علاقه مندان و خبرگان باشگاههاي ياد شده دعوت مي شود تا پيشنهادات، مطالعات و مستندات خود را در قالب گزارش يا مقاله، فايل الکترونيکي، فايل صوتي، مکتوب و ... در خصوص نحوه آماده‌سازي، قيمت‌گذاري، روش واگذاري و نظارت پس از واگذاري اين دو باشگاه از طريق آدرس الکترونيکي sorkhabi@ipo.ir به اين سازمان ارسال و يا با شماره تلفن ۱۹-۸۸۰۸۹۹۰۱ داخلي ۲۶۲۴ تماس حاصل نمايند.

بديهي است سازمان خصوصي سازي از نظرات و پيشنهادات مفيد و ارزنده دريافتي در چارچوب قوانين و مقررات مربوطه نهايت بهره‌برداري را خواهد نمود و در فرآيند اجرايي واگذاري سهام اين دو باشگاه هرگونه رهيافت از طريق اين فراخوان را مورد توجه قرار خواهد داد.

انتهاي پيام/ن

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس