آخرین اخبار
کد مطلب: 125812
سردار نقدي در گفت وگو اختصاصي با جهانبين نيوز؛
مذاکره، اشتباه بزرگ ديپلماسي بود!/ برجام، محدوديت هاي ايران را افزايش داد
تاریخ انتشار : 1397/09/19 09:07:58
نمایش : 1068
معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: وزارت خارجه بايد رسما بيانيه صادر کند و با مردم صحبت کند و توضيح دهد،اينکه مي گفتند مي توانيم با مذاکرات ترحيم ها را برطرف کرده و مشکلات را حل کنيم اشتباه بود.
به گزارش سلام لردگان؛ سردار محمدرضا نقدي معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در گفت و گوي اختصاصي با جهانبين نيوز با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص مذاکرات هسته اي گفت: از ابتداي مذاکرات رهبر معظم انقلاب تمام حوداث را پيش بيني و از بدعهدي هاي آمريکا و هم پيمانانش و خوش بين نبودن به مذاکرات صحبت مي فرمودند.

وي با بيان اينکه اصل مذاکرات فقط موضوعات هسته اي نيست؛ تاکيد کرد: موضوع اصلي اسلام و قانون اساسي است، آنها مي خواهند ما دينمان را کنار بگذاريم.

سردار نقدي با بيان اينکه دشمنان ميخواهند ما زير پرچم آن ها باشيم، گفت: همه پيش بيني هاي مقام معظم رهبري ثابت شد،آن ها با کشور هايي که پرچم عدالت خواهي و آزادي خواهي را بردارند و بگويند زير بار نظام ظالمانه نمي رويم مخالفند.

معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه پاسداران امتياز دهي در قبال محدوديت هاي هسته اي را حق مسلم ايران دانست و گفت: نه تنها امتيازاتي به ما نداند بلکه محدوديت ها را افزايش دادند.

سردار نقدي مسير مذاکرات با غرب را بيهوده دانست و گفت: اين مذاکرات به هيچ وجه به جايي نخواهدرسيدو مسئولين ديپلماسي ما به جاي اينکه بخواهند خودشان را در اين اشتباه غرق کرده و به اين کار ادامه دهند،  از مردم عذر خواهي کنند.

وي با بيان اينکه بهتر است مشکلات اقتصادي کشور را در درون حل کنيم و آن را گره به مذاکرات نزنيم، تصريح کرد: وزارت خارجه بايد رسما بيانيه صادر کند و با مردم صحبت کند و توضيح دهد،اينکه مي گفتند مي توانيم با مذاکرات ترحيم ها را برطرف کرده و مشکلات را حل کنيم اشتباه بود.

سردار نقدي تاکيد کرد: بايد صادقانه با مردم صحبت کنند و به همان مسير رهبري بپيوندند و با تکيه بر توان داخلي مشکلات را حل کنند.

معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه پاسداران با اشاره به اينکه روابط خارجه نبايد صرفا به ارتباطات در مذارکه و برجام و... ختم شود، خاطر نشان کرد: اگر صادقانه مطرح کنندمردم نير پذيرفته و همراهي ميکنند اگر بخواهند مدام مردم را گول بزنند و توجيه بياورند و وقت مردم را تلف کنند بعدها از مردم جواب بدي مي گيرند.

سردار نقدي در ادامه افزود: نبايد مارا به دنبال سراب بکشانند نبايد وقت مردم تلف شود و ظرفيت ها را معطل نگه دارند.

معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه پاسداران وضعيت اقتصادي کشور هاي اروپايي و امريکا را بسيار خراب دانست و اظهار کرد: رفتار هايي که رئيس جمهور آمريکا در عرصه اقتصادي نشان مي دهد تمام موازين و اصول اقتصادي که خود غربي ها پايه گذاري کردند را لگدمال کرده است.

ورشکستي هاي آمريکا قطعي است و همان افول آمريکا است

وي با بيان اينکه آمار و ارقام خود امريکا حاکي از کسري بودجه و بدهي هاي کلان است، افزود: در حال حاضر امريکا۲۱هزار ميليارد دلار بدهي به دنيا دارد و هر روز 2/5ميليلارد دلار بدهي به بدهي هاي امريکا افزوده مي شود.

سردار نقدي به حرف هاي مسئولان کاخ سفيد و ورشکستگي قطعي امريکا اشاره و گفت: مسئولان کاخ سفيداعلام کرده است، در سال۲۰۳۰ميزان بدهي هاي خارجي امريکا از درآمد ناخالص ملي جلو خواهد زد و در آن برهه بايد ورزشکيتي قطعي اعلام کنند و اين زمان زودتر اتفاق مي افتد.

معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه پاسداران تاکيد کرد: ديوانه بازي هاي ترامپ اقتصاد امريکا را حل نخواهد کرد توليد هيچ چيزي در امريکا به صرفه نيست ورشکتي امريکا قطعي است و اين همان افول امريکا است.

انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس