آخرین اخبار
کد مطلب: 125807
نجات يک پرنده شکاري توسط يک معلم در لردگان+ عکس
تاریخ انتشار : 1397/09/13 08:19:56
نمایش : 1631
يک پرنده شکاري که در روستاي ميلاس لردگان دچار آسيب شده بود توسط معلم مدرسه اين روستا نجات يافت.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان، يک پرنده شاهين شکاري به علت بارش هاي شديد باران درشهرستان لردگان در روستاي ميلاس لردگان دچار آسيب شد.

اين پرنده شکاري در نزديکي مدرسه روستا سقوط کرده بود و به علت شدت جراحات توان پرواز و نجات خودش را نداشته است که توسط معلم مدرسه اين روستا پيدا مي شود.

 اين پرنده شکاري توسط  ولي جاجي پور معلم روستا پيدا مي شود و جهت مداوا به مأمورين محيط زيست شهرستان لردگان تحويل داده شد .



رئيسي کارشناس محيط زيست شهرستان لردگان گفت: در صورت مشاهده پرندگان وحشي که داراي عدم توانايي پرواز يا لرزش دارند بدون تماس با پرنده با اداره محيط زيست يا دامپزشکي به شماره  ۰۳۸۳۴۴۵۶۰۶۱   تماس بگيريد.

رئيسي افزود درصورت تماس با پرنده فورا دستها را با آب گرم و صابون بشوييد و درصورت وجود علائم طب و لرزه فورا به بيمارستان مراجعه کنيد.

کارشناس محيط زيست شهرستان ضمن تقدير و تشکر از آقاي حاجي پور فرهنگي دوست دار محيط زيست ابراز اميدواري کرد و گفت: بايد اين فرهنگ دوست داري محيط زيست در بين دانش آموزان و مردم نهادينه شود.

 شاهين يکي از مهمترين گونه پرنده شکاري در استان چهارمحال و بختياري به شمار مي رود که جنگل هاي شهرستان لردگان يکي از مهمترين زيستگاه هاي آنها به شمار مي رود.

انتهاي خبر/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس