آخرین اخبار
کد مطلب: 125805
رئيس سازمان فضاي مجازي بسيج در نشست خبري خبر داد:
گردهمايي 1000 نفره فعالان بسيجي در فضاي مجازي/ 100 تيم 3 نفره از متخصصان فضاي مجازي در 48 ساعت با يکديگر به رقابت مي‌پردازند
تاریخ انتشار : 1397/09/07 09:30:25
نمایش : 1626
رئيس سازمان فضاي مجازي بسيج به فعاليت ها و اقدامات اين مجموعه اشاره کرد و گفت: سازمان فضاي مجازي بسيج با ارائه يک مدل بنيادين در سه حوزه اصلي و ۱۳ لايه فرعي در عرصه هاي مختلف و مشخص کار خود را شروع کرده که با تکيه بر کار ويژه مردمي بودن بسيج فعاليت هاي بسيج در اين حوزه به صورت ويژه در حال پيگيري است.
به گزارش سلام لردگان به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ نشست خبري مسلم معين، رئيس سازمان فضاي مجازي بسيج به مناسب هفته بسيج و همزمان با اولين گردهمايي ملي فعالان فضاي مجازي بسيج با محوريت اولين نمايشگاه دستاوردهاي بسيج در فضاي مجازي برگزار شد.

در اين نشست رئيس سازمان فضاي مجازي بسيج به فعاليت ها و اقدامات اين مجموعه اشاره کرد و گفت: سازمان فضاي مجازي بسيج با ارائه يک مدل بنيادين در سه حوزه اصلي و ۱۳ لايه فرعي در عرصه هاي مختلف و مشخص کار خود را شروع کرده که با تکيه بر کار ويژه مردمي بودن بسيج فعاليت هاي بسيج در اين حوزه به صورت ويژه در حال پيگيري است.

وي در ادامه در خصوص اولين گردهمايي ملي فعالان فضاي مجازي بسيج نيز گفت: گردهمايي فعالان فضاي مجازي بسيج با تکيه بر اين محور ها در ۸ و ۹ و ۱۰ آذرماه براي اولين بار در ۴ محور مشخص برگزار مي شود.

معين همچنين افزود: اولين عرصه در بعد رويدادي اين گردهمايي است که يک رقابت ۴۸ ساعته با حضور يکصد تيم سه نفره و با موضوع از پيش تعيين نشده که توسط رئيس سازمان بسيج ابلاغ خواهد شد شروع مي شود.

وي در ادامه تصريح کرد: اين ۱۰۰ تيم سه نفره از متخصصان عرصه هاي مجازي در محورهاي توليد نرم افزار تلفن همراه بازي هاي ويدئويي و انيميشن هاي دو بعدي با هم رقابت مي کنند.

رئيس سازمان فضاي مجازي بسيج بيان داشت: محل اين رقابت ها سالن ۵ آذر بوده که داوران اين رقابت ها از فعالان اين عرصه انتخاب شده و رقابت ها تا صبح روز ۱۰ آذر ادامه خواهد داشت و به برگزيدگان در مراسم اختتاميه هدايايي تقديم مي شود.

معين عنوان کرد: ادامه اين گرد همايي روز دهم از ساعت ۱۴ در دو بخش برگزار مي شود به طوري که ۱۰۰۰ نفر از فعالان فضاي مجازي از سراسر کشور حضور خواهند داشت و محصولات ويژه آنها که در طول سال گذشته توليد شده است رونمايي مي شود اين محصولات شامل توليدات خاص در حوزه انيميشن هاي سه بعدي و ...توسط فعالان بسيجي در اين عرصه هستند.


وي افزود: بخش آخر شامل اختتاميه بوده که از ساعت ۱۸ تا ۲۱ ادامه خواهد داشت که علاوه بر تجليل از برگزيدگان رقابت ۴۸ ساعته از فعالان برتر بسيج و جريان انقلاب در حوزه فضاي مجازي طي يکسال گذشته در ۱۴ حوزه تجليل مي شود و چهره هاي برتر سال در اين حوزه ها معرفي و به آنها الواح يادبود اهدا مي شود.


رئيس سازمان فضاي مجازي بسيج همچنين خاطرنشان کرد: در حاشيه اين گردهمايي نمايشگاه دستاوردهاي فضاي مجازي بسيج در ۱۴ غرفه و در ۱۴ حوزه برگزار شده که آثار فاخري که در حوزه رسانه و شبکه مردمي سايبري انقلاب توليد شده به نمايش در مي آيد. اين نمايشگاه شامل آثار قابل توجهي از توانمندي هاي بسيج در عرصه توليدات تخصصي و فناوري هاي نوين در بسيج خواهد بود.


معين ضمن برشمردن برخي از دستاوردهاي بسيج در حوزه سايبري يادآور شد: بازي تابستان سياه يکي از مواردي است که در اين همايش رو نمايي مي شود که محوريت اين بازي ترورهاي دهه ۶۰ توسط منافقين بوده که به شکل ويژه در اين بازي به تصوير کشيده شده است.


معين در ادامه گفت: سامانه آموزش مجازي بسيج در اين‌همايش رونمايي خواهد شد که يک سامانه ويژه‌اي است که توسط بسيج طراحي شده است و قابليت برگزاري کلاس‌هاي مجازي، دوره‌هاي تخصصي و ارتباطات مجازي با سراسر کشور را داراست و فعالان فضاي مجازي ميتوانند در اين سامانه از محتواهاي آموزشي بهره‌مند شوند. همچنين انجمن مدرسان فضاي مجازي در اين سامانه ساماندهي خواهد شد.

رييس سازمان فضاي مجازي بسيج در ادامه اظهار داشت: در حاشيه اين رويداد از خانواده "شهيد طاها اقدامي" که در حادثه تروريستي اخير اهواز به شهادت رسيد و خانواده "شهيد محمدحسين حداديان" نيز تجليل بعمل خواهد آمد.

معين در انتهاي اين نشست گفت: يکي از اهداف مهم اين گردهمايي، شناسايي و استعدادسنجي و حمايت از فعالان انقلابي و بسيجي در فضاي مجازي است.

گفتني است؛ اين گردهمايي در بخش‌هاي مختلف از قبيل رويداد توليد محتواي ديجيتال، همايش علمي-آموزشي فرماندهان شبکه‌ي مردمي سايبري انقلاب و نمايشگاه دستاوردهاي بسيج توسط سازمان فضاي مجازي بسيج برگزار مي‌شود.
انتهاي پيام /
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس