آخرین اخبار
کد مطلب: 125781
معاون بازرسي شوراي سياستگذاري ائمه جمعه کشور:
راه شهدا به عنوان درس به دانشجويان و دانش‌آموزان ارائه شود/ خداوند جانشين شهدا در ميان خانواده شهيدان است
تاریخ انتشار : 1397/08/12 16:32:05
نمایش : 1325
حجت الاسلام سيد يدالله شيرمردي در يادواره 286 شهيد شهرستان لردگان گفت: دشمنان نظام و اسلام بدانند ملت هميشه در صحنه ايران اسلامي همواره در مقابل توطئه ها و زورگويي هاي دشمنان ايستادگي خواهند کرد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام شيرمردي  معاون بازرسي ائمه جمعه کشور در يادواره سرداران، فرماندهان و 286 شهيد شهرستان لردگان به ايراد سخنراني پرداخت و ضمن تشکر از مسئولين شهرستان لردگان و گراميداشت حضور خانواده هاي شهدا به بيان اهميت و جايگاه شهيدان و منزلت خانواده هاي شهدا پرداخت و با اشاره به حديثي از پيامبر اکرم(ص) در اين رابطه گفت: خداوند مي­فرمايد"من جانشين  شهيد در ميان خانواده اش هستم و هرکس خانواده شهيدي را خشنود کند مرا خشنود کرده و هرکس که خانواده شهيدي را برنجاند مرا آزرده است".پيام اين روايت از پيامبر(ص) بيانگر گوشه اي از مقام عرشي و آسماني شهدا و خانواده شهيدان است و ما در مقابل چنين منزلت و جايگاه والا رسالت هايي داريم که بايد با تمام ظرفيت تلاش کنيم تا حق خانواده گرانقدر شهدا را ادا کنيم.

وي گفت: با برگزاري يادواره هاي شهدا مي توان فرهنگ ايثار و شهادت را در بين مردم به ويژه نسل جوان ترويج داد.

وي افزود: در دوراني که دنيا در غفلت و بت پرستي مدرن ومدرنيته  و... است در اين دوران برگزار نمودن محفل شهدا يک جهاد است.

حجت الاسلام شيرمردي با گراميداشت ياد اين شهيدان افزود: انقلاب ما به وسيله خون شهدا بيمه شده است و در واقع آن ها وارثان اصلي انقلابند.

معاون بازرسي شوراي سياستگذاري ائمه جمعه کشور بيان کرد: خانواده شهدا نيز سرمايه اجتماعي بزرگي هستند که بايستي قدر وجود آن ها را بدانيم.

راه شهدا برگرفته از مکتب امام حسين(ع) و مکتب انسان ساز است بايد راه شهدا در کتب مدارس و دانشگاه تدريس شود و نسل امروز بايد بدانند مي توانند همانند شهيد حججي بوده و اجازه نگاه چپ دشمن به اسلام را ندهند.

وي اظهار داشت: دشمنان اسلام به ويژه آمريکا هر روز بر عليه ايران برنامه هاي مختلفي دارد و در صدد ايجاد شکاف در بين مردم و نظام است و همچنين به دنبال توطئه و دسيسه تازه اي به منظور تخريب و تضعيف بنيان خانواده و فرهنگ اسلامي است که بايستي با هوشياري تمام دسيسه هاي آنان را خنثي کنيم.

شيرمردي در پايان تاکيد کرد: دشمنان نظام و اسلام بدانند ملت هميشه در صحنه ايران اسلامي همواره در مقابل توطئه ها و زورگويي هاي دشمنان ايستادگي خواهند کرد.
 
انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس