آخرین اخبار
کد مطلب: 125765
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري:
مسئولان با مردم صادقانه سخن بگويند/FATF به دنبال قانون‌هاي اسرائيل و آمريکاپسند است
تاریخ انتشار : 1397/07/15 08:57:15
نمایش : 1406
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: مجلس ما بايد مطابق استانداردهاي خودمان قانون مبارزه با تروريسم وضع کنند چون FATF به دنبال قانون‌هاي اسرائيل و آمريکاپسند است.
به گزارش سلام لردگان،به نقل از جهانبين نيوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلي نکونام نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري در جمع جوانان حوزوي، دانشگاهيان، کسبه و مردم چهارمحال و بختياري که در اعتراض به تصويب FATF در مجلس شوراي اسلامي مقابل دفتر امام جمعه شهرکرد تجمع کردند اظهار کرد: همه شما براي دغدغه‌اي اينجا جمع شديد که دغدغه همه کشور است منتهي با نگاه‌هاي متفاوت به آن نگريسته مي‌شود.

وي با اشاره به اينکه مشکل ما اين است که مسئولان با مردم شفاف نيستند افزود: اگر مسئولان در همه زمينه‌ها شفاف باشند و حرف‌هايشان را آنگونه که بايد با مردم در ميان بگذارند بي‌اعتمادي در اين زمينه ايجاد نخواهد شد.

نکونام با تاکيد بر اينکه اتکاء به مردم و توانمندي‌هاي داخلي در کشور ضعيف است خاطرنشان کرد: اتکاء به جوانان و نسل جوان در کشور آنگونه که بايد نيست و کم‌رنگ است.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري با اشاره به تاکيدات مقام معظم رهبري براي استفاده از ظرفيت‌هاي انساني و غيرانساني ادامه داد: توجه به اين ظرفيت‌ها همه مشکلات ما را حل خواهد کرد.

امام جمعه شهرکرد يادآور شد: متاسفانه تصميمات اصلاحي و ارتقايي کشور براساس نگاه‌هاي جناحي و حزبي شکل گرفته و اين يعني به نگاه‌هاي بلند رهبري و ولايي در مسائل مهم کشور توجه نمي‌شود.

وي بيان داشت: حمايت از دستگاه‌ها بر همگان واجب است و حضور شما در اين محل براي زيرسوال بردن قوه مقننه و قوه مجريه نيست، بلکه براي آن است که دغدغه‌ها را مطرح کنيد.

نکونام طرح مطالبه مردم را براساس فضاي باز سياسي کشور و ذات انقلاب عنوان و يادآور شد: بايد به مطالبات مردم ارج نهاد.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: بنده هيچگاه نگاه جناحي و حزبي نداشتم و در بيشتر موارد سعي داشتم نگاهم ولايي باشد.

امام جمعه شهرکرد يادآور شد: حضور بنده در اين مکان براي نگاه حزبي نيست و هيچ کس نبايد اين جمع جناحي قلمداد کند.

وي با اشاره به تصويب FATF در مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد: با تصويب اين قانون به نوعي استثمار فرهنگي و سلطه فرهنگي در کشور ايجاد مي‌شود و پاي فرهنگ بيگانه را به کشور باز مي‌کند.

نکونام گفت: هدف اين لايحه در ظاهر مبارزه با منابع مالي تروريسم است و مي‌خواهد منابع مالي تروريسم را متوقف کند، اما مشکلي که اينجا وجود دارد اين است که تروريسم را آن چيزي مي‌دانند که خودشان تعريف مي‌کنند.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري عنوان داشت: اگر قرار است تروريسم متوقف شود بايد اول به سمت آمريکا، عربستان و اسرائيل رفت چراکه اين‌ها بودند که داعش را ايجاد کردند.

وي يادآور شد: در FATF ايران و کره شمالي در راس ليست سياه قرار گرفته و اين به معناي آن است که اين گروه در دست قدرت جهاني قرار دارد و مطابق اميال آن‌ها تصميم مي‌گيرد و براساس استانداردهاي خود تصميم مي‌گيرند.

نکونام اضافه کرد: مجلس ما بايد مطابق استانداردهاي خودمان قانون مبارزه با تروريسم وضع کنند چون FATF به دنبال قانون‌هاي اسرائيل و آمريکاپسند است.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: برخي اين موضوع را عنوان مي‌کنند که اگر FATF تصويب نشود دنيا با ما قطع رابطه مي‌کند، اين درحالي است که در برجام هم همين حرف را زدند اما همان روز هم رهبر معظم انقلاب فرمودند از قطعنامه‌ها نترسيد اما کسي گوش نداد امروز هم نبايد از اين مسائل ترسيد.

وي با اشاره به اينکه نظر رهبر معظم انقلاب در اين زمينه مشخص است و اگر تصميم‌گيري در اين راستا مطابق نظرات ايشان باشد، ايرادي ندارد.

نکونام در انتها گفت: رهبر معظم انقلاب بارها از مسئولان خواستند به توانمندي‌هاي داخلي توجه کنند چون راه حل مشکلات کشور مردم و توانمندي آن‌هاست.

انتهاي پيام/۱۰۲۶ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس