آخرین اخبار
کد مطلب: 125735
امام جمعه لردگان/
گريه بر امام حسين(ع)، گناهان انسان را پاک مي‌کند
تاریخ انتشار : 1397/06/23 15:31:22
نمایش : 1322
حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد گفت: گريه بر امام حسين (ع)ثواب دارد و گناهان انسان را مي بخشد، گريه بر آن حضرت انسان را از خواب غفلت بيدار مي کند و انسان را به درياي عظمت امام حسين(ع) متصل مي کند.
به گزارش سلام لردگان؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان با اشاره به سفارش خداوند به رعايت عدل و تقواي الهي گفت: يكي از آفات زبان كه در اخلاق اسلامي از رذايل اخلاقي به شمار مي رود سخن چيني است، سخن چيني فعلي حرام چه با عمل باشد چه با سخن و اشاره باشد حرام است و انساني که حرف را جابجا مي کند و مردم را به جان همديگر مي اندازد ذاتش خراب است .

وي افزود: متاسفانه بيشترين مشکلات مردم شهرستان لردگان همين سخن چيني است به محض شنيدن حرفي صد حرف ديگر روي آن مي گذارند وبراي ديگران بيان مي کند اين کارها عواقب دارند در قيامت بايد پاسخگوي اين سخن چيني ها باشيد.

وي در ادامه گفت: پيامبر اکرم (ص) فرمودند: شرورترين آدم کسي است که سخن چيني کند.

تاج زاد با اشاره به فضائل گريه کردن بر امام حسين(ع) گفت: گريه بر امام حسين (ع)ثواب دارد و گناهان انسان را مي بخشد، گريه بر آن حضرت انسان را از خواب غفلت بيدار مي کند و انسان را به درياي عظمت امام حسين(ع) متصل مي کند.

خطيب جمعه لردگان بيان داشت: آنقدر براي امام حسين (ع) گريه کنيد تا چشمانتان قرمز شود، امام زمان (ع) مي فرمايند: اگر اشک چشمم تمام شود براي امام حسين (ع) خون گريه مي کنم .

امام جمعه لردگان گفت : يک درس از کربلا همين است که امام حسين (ع) در برابر دشمن تسليم نشد، درس استقامت به ما آموخت آنوقت يک عده اي مي گويند ما بايد با آمريکا مذاکره کنيم آمريکائي که اصل اسلام را هدف قرار داده ما چه مذاکره اي با او داريم.

وي به سالروز کشتار مردم فلسطين در صبرا و شتيلا اشاره کرد و گفت : ۲۶ شهريور سالروز کشتار مردم بي دفاع فلسطين در صبرا و شتيلا ست که توسط جنايتکاران صهيونيست در اردوگاهها به بهانه پيدا کردن رزمندگان فلسطيني بوجود آوردند؛ اين جنايت بزرگ را محکوم مي کنيم و از مقاومت مردم فلسطين در برابر آنها حمايت مي کنيم .

انتهاي پيام/۶۳۰ ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس