آخرین اخبار
کد مطلب: 125676
گفتگو با بانوان ورزشکار به مناسبت هفته عفاف و حجاب
بانوي ورزشکار محجبه لردگاني: به خود افتخار مي کنم که با حجاب بر روي سکوي قهرماني قرار مي گيرم
تاریخ انتشار : 1397/04/20
نمایش : 3128
حجاب هميشه به من روحيه مي داد و به عنوان يک بانوي ورزشکار محجبه به خود افتخار مي کنم که روي سکوي قهرماني قرار مي گيرم و پرچم جمهوري اسلامي ايران را بالا مي گيرم.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ سرکار خانم مينا خدامي فرد و مريم نادري بانوان محجبه لردگاني و از دارندگان چندين مدال رنگارنگ در مسابقات کشوري و بين المللي، گفتگويي اختصاصي به مناسبت هفته عفاف و حجاب با پايگاه خبري سلام لردگان انجام دادند.
 
 
سرکار مينا خدامي فرد 17 ساله و فعال در رشته کاراته دارنده ي چندين مدال مسابقات جهاني و بين المللي در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: علاقه ام به ورزش خصوصا رشته کاراته از سن 12 سالگي شروع شد و با حمايت هاي خانواده و مربي ام سرکار خانم نادري رفته رفته به اين رشته ورزشي علاقه مند شدم و اين ورزش را در 12 سالگي شروع کردم و به صورت حرفه اي ادامه دادم.
 
وي در خصصوص موفقيات خود و  کسب مقام ها و عناوين خود گفت:  هم  اکنون داراي کمر بند مشکي دان 2 رشته کارته دارم و مدال هاي زياد در عناوين مختلفي کسب نمود که از جمله مقام هايي که بدست آوردم مي توان به موارد ذيل اشاره کرد:
کسب سه مدال  طلاي کشوري و چند مدال نقره بين المللي در جام يادواره شهيد حججي شدم .
 
 
خانم خدامي فرد در پاسخ به اينکه آيا موضوع حجاب در مسابقات و ميادين ورزشي محدويتي براي شما ايجاد نمي کند؟ گفت: خير، حجاب هميشه به من روحيه مي داد و به عنوان يک بانوي ورزشکار محجبه به خود افتخار مي کنم که روي سکوي قهرماني قرار مي گيرم و پرچم جمهوري اسلامي ايران را بالا مي گيرم.
 
وي افزود: حجابم باعث شد ارزشهايم نسبت قبل بيشتر و بيشتر شود و مورد توجه بيشتري قرار گيرم .
 
مينا خدامي فرد تصريح کرد: هنگامي که با حجاب کامل در ميدان به مبارزه مي روم حس غرور به من دست مي دهد و احساس  ميکنم يک نفر من را ياري مي کند .
 
 سرکار خانم مريم نادري 25 ساله با بيش از 10 سال ورزشکار در رشته کاراته و داراي مقام هاي شهرستاني، استاني، کشوري و بين المللي بوده در حال حاضر مربي کاراته بانوان در شهرستان لردگان در گفتگو اختصاصي با خبر نگار ما اظهار داشت: حمايت هاي خانواده و برادرانم باعث شد به سمت ورزش کارته روي بياورم و در حال حاضر نيز بيش از 100 بانوي کاراته کار را آموزش ميدهم و اولين توسيه ام به ورزشکاران رعايت حجاب است.
 
وي در پاسخ به سوال اينکه آيا حجاب مانع موفقيت بانوان ورزشکار مي شود گفت: به هيج وجه، بلکه معتقدم در بسياري از موارد باعث رشد و تعالي نيز مي شود .
 
سرکار خانم نادري بيان داشتند: بهترين راه ترويج حجاب از نظر يک ورزشکار استفاده از روسري هاي و شال هاي خوشرنگ و با رعايت حجاب کامل در مسابقات است که  مي توان چهره اسلام را به بهترين شکل نشان بدهيم تا اينکه به جهانيان نشان بدهيم که حجاب براي بانوان محدوديت نيست و بانوان ميتوانند با حجاب اسلامي بهترين باشند.
 
 
سرکارخانم نادري و سرکار خانم خدامي فرد در صحبت هاي پاياني خود با تشکر از خبرنگار سلام لردگان گفت: از اينکه وقت گذاشتيد تا اينکه ارزشها و عقايدمان به ديگر ورزشکاران بيان کنيم و اميدواريم که بانوان ورزشکار و ديگر جوانان با ديدن اين مطالب به سمت و سوي هم ورزش و هم حجاب روي بياورند چرا که وقتي به ارزش هاي اسلام پايبند باشيم و الگوي ما حضرت زهرا(س) باشد بقيه ي کار ها خود به خود درست مي شود و يک بانوي ورزشکار هم مي تواند با حجاب کامل به قلعه هاي موفقيت سعود کند و اين را بانوان ورزشکار بزرگ ايران ثابت نمودند که با حجاب هم مي شود موفق بود .

انتهاي خبر/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس