آخرین اخبار
کد مطلب: 125640
ياداشت/
گلستان اف اي تي اف !
تاریخ انتشار : 1397/03/30 13:01:49
نمایش : 2644
آري گويا بعضي از مسئولين بي بصيرت در حوزه هاي اجرايي و قانون گذاري کمتر از دشمنان مي فهمند و درصددند که اين لايحه استعماري و ننگين را با خوش رقصي به تصويب برسانند...
به گزارش سلام لردگان؛ به نظر مي رسد انقلاب اسلامي ايران مسير واقعي خود را طي نموده و مسائل پيراموني جهان کنوني اين واقعيت را به خوبي درک کرده است.  پر واضح است در طي اين مسير مشکلات عديده بيشماري از طرف معاندان، حسودان و جاهلان بر دولت و ملت و نظام حاکميتي مان تحميل شده است و در سالهاي ابتداي انقلاب نو پا جنگ تحميلي و ترورهاي مسئولين و بعضاً مردم بي گناه نقشه راه دشمنان ما قرار گرفته و از آنجا که اين حربه ها نيز کارگر واقع نشد تحريمهاي متعدد و ظالمانه را بر مردم نجيف و شريف تحميل نمودند و به لطف الهي در سايه پيشرفتهاي بيشمار در همه عرصه ها حاصل شد و دشمن اينبار نيز از پاي ننشت و از نقشه و حربه ديگري جهت جلو گيري از متوقف کردن موتور محرکه عزم و اراده ملت ما استفاده نمود و آنهم حربه مذاکره در خصوص مسائل پيشرفتي مان بود که از آن بعنوان حق مسلم خود ياد مي کنيم .

طرف نبستن از اين حربه هم به بهانه هاي واهي مجالي شد تا مسير را که به حق و به لطف الهي پيموده ايم و انقلاب اسلامي مان را صادر کرده ايم با نقشه اي ديگر سد شود و اينار با FATF يا همان « مبارزه با منافع مالي تروريسم » که در ظاهر شعاري زيبا و کارگشاست ولي در عمل مي بينيم که معني و مفهوم و شناخت آنها از تروريسم آن چيزي نيست که ما امروز در غزه، عراق، سوريه، يمن، بحرين ، افغانستان و ... شاهد هستيم؛ بلکه آن چيزي است که حماس، حزب الله و حشدالشعي و بدر، قدس و انصارو ... مي آفرينند و آنها بخوبي به اين درک واقعي و حقيقي رسيده اند که راه جلوگيري از حمايت هاي معنوي جمهوري اسلامي ايران از گروه هاي فدايي اسلام ناب و عدالت گستر تصويب چنين معاهده هايي است که در سايه آن همه اطلاعات سري و بکلي سري و ... افشاء و برملاء شود و يا به نوعي نظارتهاي مستمر و فراگير و سرکوب کننده اعمال خواهد شد .

آري گويا بعضي از مسئولين بي بصيرت در حوزه هاي اجرايي و قانون گذاري کمتر از دشمنان مي فهمند که البته حق هم همين است که گفته شد و کمتر مي فهمند و درصددند که اين لايحه استعماري و ننگين را با خوش رقصي به تصويب برسانند . که اينبار هم البته خداوند متعال و هوشياري مردم با امربه معروف و ايمان خود لايحه مسکوت شده و اين ننگ از دامانمان شايد پاک گردد .
ان شاالله

انتهاي پيام /630 ل
 
 
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس