آخرین اخبار
کد مطلب: 125600
امام جمعه لردگان/
خروج آمريکا از برجام يک دستاورد بزرگ براي ملت ايران است/ امروز کشور ما نياز به وحدت و انسجام بيشتري دارد
تاریخ انتشار : 1397/02/21 15:32:41
نمایش : 1139
حجت الاسلام و المسلمين سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان گفت: جمهوري اسلامي براي سلاح هاي موشکي خود وارد مذاکره با هيچ کشوري نخواهد شد و خروج آمريکا از برجام يک دستاورد بزرگ براي ملت ما مي باشد و ملت ما بايستي آستين همت را بالا بزنند و با توليد داخلي خود پاسخ محکمي به استکبارجهاني بدهند.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام و المسلمين سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با اشاره  25 ارديبهشت روز جهاني خانواده  گفت:  جايگاه خانواده از منظر پيامبر (ص) بسيار بالا مي باشد و نياز است شان اين جايگاه در بين ما و جامعه حفظ شود.

وي گفت: امروزه در جامعه غرب بنياد خانواده برآشفته است و کرامت هاي انساني در بين خانواده هاي غربي جايگاهي ندارد هرچند که از نظر توسعه و پيشرفت قدرتمند باشند اما در جامعه اسلامي خانواده جايگاه بسيار مهمي دارد؛ امروزه تنها چيزي که  جايگاه خانواده را دربين ما به مخاطره انداخته است فضاهاي مجازي است.

تاج زاد گفت: نابساماني و تزلزل بين اعضاي خانواده بسيار خطرناک مي باشد و ما نبايد بگذاريم فضاي مجازي پايه هاي خانواده ها را که رکن اساسي زندگي اسلامي است متزلزل نمايد.

وي گفت: آسيب هاي فضاي مجازي بسيار زياد هستند که از جمله اين آسيب ها از بين بردن ارزش هاي ديني، تغيير الگويي سبک زندگي، تغيير هويت ايراني و اسلامي، ترويج فحشا و منکرات و ناهنجاري ها، برقراري روابط غير متعارف و بسياري آسيب ديگر مي باشد.

امام جمعه لردگان درادامه  به خروج برجام اشاره کرد و گفت: روز 18 ارديبهشت روز خارج شدن از برجام است و منطق رهبري در نامگذاري سال هاي اخير نشان از آينده بيني ايشان و شناخت دشمن است که امروز شاهد هستيم آمريکا همه جانبه از برجام خارج شده است و همه شاهد آينده بيني رهبري هستيم. اما متاسفانه عده اي توجه به سخنان ايشان در زمان مذاکره نکردند و اکنون به آن سخنان رسيده اند.

وي گفت: مقام معظم رهبري خطاب به مسئولين  فرمودند: فريب لبخند دشمن را نخوريد و اعتماد نکنيد زيرا اعتماد به غرب و استکبار جهاني در راس آن آمريکا اشتباهي بزرگي است.

تاج زاد گفت: ما امروز در صورتي برجام را قبول خواهيم کرد که از جانب کشورهاي اروپايي تضمين قطعي و محکم به ما بدهند و اين در صورتي است که به اين سه کشور(آلمان، فرانسه و انگليس) هم اعتماد نمي توان نمود.

وي گفت: جمهوري اسلامي براي سلاح هاي موشکي خود وارد مذاکره با هيچ کشوري نخواهد شد و خروج آمريکا از برجام يک دستاورد بزرگ براي ملت ما مي باشد و ملت ما بايستي آستين همت را بالا بزنند و با توليد داخلي خود پاسخ محکمي به استکبارجهاني بدهند.

امام جمعه لردگان گفت: امروز کشور ما نياز به وحدت و انسجام دارد که دشمن درصدد اختلاف بين مردم و مسئولين مي باشد و هوشياري مردم و مسئولين در اين برهه از زمان مي تواند بسيار کارساز باشد و جلوي توطئه هاي دشمن را بگيرد.

وي در پايان گفت: ماه رمضان ماه خودسازي، تقرب و راز و نياز با خداست و نياز است در اين ماه مساجد پر شوند و مراسمات در شان اين ماه و انس با قران زياد گرفته شود.

بعد از نماز جمعه  راهپيمايي از مصلي اولي الامر تا چهارراه شهرداري برگزار شد.


انتهاي پيام/630 ل


 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس