آخرین اخبار
کد مطلب: 125526
مديرکل تعزيرات حکومتي چهارمحال و بختياري خبر داد
بازار شب عيد زير ذره‌بين تعزيرات حکومتي
تاریخ انتشار : 1396/12/05 11:13:26
نمایش : 3280
مديرکل تعزيرات حکومتي چهارمحال و بختياري از آغاز طرح نظارتي ويژه‌ عيدنوروز خبر داد و گفت: اين طرح هرساله از 15 اسفندماه آغاز و تا 15 فروردين ادامه دارد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ محمدرضا عمرون صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از آغاز طرح نظارتي ويژه‌ عيدنوروز خبر داد و اظهار کرد: اين طرح هرساله در راستاي حمايت از حقوق مصرف‌کنندگان و مقابله با گران‌فروشي و کم‌فروشي از 15 اسفندماه آغاز و تا 15 فروردين‌ماه ادامه دارد.

وي با بيان اينکه طرح نظارتي ويژه عيدنوروز با حضور نمايندگاني از صنعت، معدن و تجارت، تعزيرات حکومتي، ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري، مراکز بهداشت شهرستان شهرکرد و اماکن اجرا مي‌شود، گفت: در ساير شهرستان‌ها نيز اين طرح اجرا مي‌شود و شهروندان مي‌توانند در صورت مشاهده تخلفاتي هم‌چون گران‌فروشي، کم‌فروشي، عدم درج قيمت، ارائه کالاي نامرغوب و بي‌کيفيت با دو شماره 124 و 135 مراتب را اطلاع دهند.

مديرکل تعزيرات حکومتي چهارمحال و بختياري در پايان افزود: در اين بازرسي‌ها اصناف مورد هدف از جمله آجيل و خواربارفروشي‌ها، قنادي‌ها، گل‌فروشي‌ها، ميوه‌فروشي‌ها، لباس‌فروشي، کفش‌فروشي و ..... بازرسي مي‌شود و در صورت مشاهده تخلف با آن‌ها برخورد لازم صورت مي‌گيرد.

انتهاي پيام/68026/م
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس