آخرین اخبار
کد مطلب: 125489
ابتکار يک زوج تويسرکاني؛
خاص ترين کارت عروسي/به نام عشق به رنگ خدا
تاریخ انتشار : 1396/11/14 08:53:32
نمایش : 5144
يک زوج جوان از اهالي روستاي ميانده تويسرکان، در اقدامي معنوي و ارزشي، کارت عروسي خود را به تصاوير شهداي دفاع مقدس و همچنين شهداي مدافع حرم از جمله شهيد همداني و حججي مزين کردند، نکته قابل توجه در اين کارت تصويري از رهبر انقلاب در بين تصاوير است.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ به نقل از رودآور؛ در بهبهه اي که ري استارها هرجند اندک آتش بر پيکره ارزش هاي جامعه مي زنند و شهدا و راهشان و به ويژه امامشان را به سخره مي گيرند و دختران تقلبي انقلاب! عفت و حياي خود را با ظاهر کردن بي حجابيشان دست مي اندازند و به دنبال به باد دادن ميراث کهن عفت از دامان زنان مي روند، هستند افرادي که در عمق وجودشان با اعتقادي راسخ پاي ولايت و شهدا ايستاده اند و به هر نحوي هم که شده نگذاشته و نمي گذارند خون شهدا پايمال شود.

اينان با تأسي از شهدا براي آن که زندگيشان رنگ معنوي و عاطفي عميق به خود بگيرد و در حقيقت به رنگ خدايي شود، با سلام و صلوات به خانه بخت راهي مي شوند.

در اين بين يک زوج جوان از اهالي روستاي ميانده تويسرکان، در اقدامي معنوي و ارزشي، کارت عروسي خود را به تصاوير شهداي دفاع مقدس و همچنين شهداي مدافع حرم از جمله شهيد همداني و شهيد حججي مزين کرده اند، نکته قابل توجه در اين کارت تصويري از رهبر انقلاب در بين تصاوير است.

در قسمت بالايي اين کارت عروسي آمده است؛ اي شهيدان عشق مديون شماست، هرچه ما داريم از خون شماست.

اين زوج جوان معتقد هستند، اگر آنان اين روزها و در آرامش کامل جشن عروسي خودشان را برپا مي کنند تنها و تنها به خاطر خون پاک شهدايي است که ريخته شده تا آنان در امنيت باشند.

در بخشي از اين کارت ذيل تصوير رهبر معظم انقلاب جمله از ايشان نقل شده است و آمده که: "خوشبختي عبارت است از آرامش، احساس سعادت و احساس امنيت.جشن و اسراف و زياده روي کسي را خوشبخت نمي کند، مهريه و جهيزيه هم کسي را خوشبخت نمي کند، پايبندي به روش شرع است که انسان را خوشبخت مي کند."

مجموعه سايت خبري رودآور؛ براي اين زوج جوان تويسرکاني، ثبات قدم در راه پر افتخار شهدا و تبعيت از راه سعادت آفرين سيد و سالارشان، حضرت اباعبدالله الحسين(ع) را از درگاه احديت خواستار است.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس