آخرین اخبار
کد مطلب: 125413
ياداشت/
9 دي شکوه حماسه و اوج بصيرت
تاریخ انتشار : 1396/10/09
نمایش : 3566
يادمان نرود ولي رسيد و آقايمان آبرو گرو گذاشت، ما اگر جان گرو نگذاريم کم از خواص بي بصيرت نخواهيم بود...
 به گزارش خبرنگار سلام لردگان، پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي با رهبري حضرت امام (ره) و حمايتهاي بي دريغ ملت شريف ايران اسلامي برگ زريني است که بر دفتر و ورق تاريخ ماندگار شد. اوج اين حماسه آزادگي مرم از بندهاي جور و ظلم طاغوت بود .
در اثنا بماند توطئه هايي که براين مردم شريف و انقلاب عزيزمان تحميل کردند و خواستند سد راه حرکت پرخروش ايران انقلابيمان شوند و به لطف خدا و هوشياري مردم هميشه در صحنه ناکام ماندند چه در جنگ سخت و چه در جنگ نرم .
 
خداوند منان را براي همه لطف شاکر و سپاسگزاريم اما نبايد فراموش کرد شب تاريک و بيم موج و گردابي  چنان حايل هميشه بر سر اين ملت شريف و امتحان پس داده سيايه افکند و فتنه ها هميشه در کمين و فتنه گرها هميشه مترصد.

در روزگاري نه چندان دور دومکراسي چنان هميشه به اوج خود رسيد و حضور 40 ميليوني مردم فهيم و انقلابي در پاي صندوق هاي راي حماسه اي را آفريد که دنيا متحير ماند از اينهمه شکوه، ايثار و پايداري، شکوهي که کام ملت و دولت و حکومت را مي رفت چنان شيرين سازد که گويي در آفرينش به مثابه به آن شيريني اي آفريده نشده است.

اما زالو صفتان و دشمنان خارجي و فريب خوردگان و معاندان داخلي که البته اغلب در کسوت خواص در اين نظام نفس مي کشيدند پياده نظام نقشه شوم آنان گشتند و قريب به نه ماه کشور را جکومت را دچار چالشي عظيم ساختند و خسارات البته جبران نا پذيري را براين کشور و ملت وارد نمودند؛ که جاي آن الآن در اين کلام نمي گنجد. اما معادلات دشمنان و حاميان به زعم خودشان تا حدودي خوب پيش رفته بود و توفيقاتي هم بدست آوردند. ولي از يک چيز غافل بودند و آن هم نفس مسيحايي رهبر عزيزمان که جان قابل تقديم يار نمود و آبروي با عزت خويش در کف اخلاص نمود و مدد جست از طبيب طبيبان مولايامان امام عصر(عج).

 آنجا بود که آبروي سيدمان کار دفع صد بلا و فتنه نمود. آنجا بود که خروش عماران بي ادعا کوفه اي ديگر را در نطفه خفه کرد .
آنجا بود که مردمان با بصيرت ما در گرفتن غسل شهادت گوي سبقت را همديگر ربودند.
آنجا بود که مردمان ما آبروي سيد گشتند و جانها فداي ولي خويش کردند و بساط فتنه و فتنه گران را برچيدند.
 آنجا بود که خواص بي بصيرت براي هميشه تاريخ جاماندند و رويشهاي عمار گونه متولد گشتند و حجت خدا براي ما مي گردند.
يادمان نرود ولي رسيد و آقايمان آبرو گرو گذاشت ما اگر جان گرو نگذاريم کم از خواص بي بصيرت نخواهيم بود .

شکوه حماسه 9 دي با بصيرت مثال زدني ملت شريف ايران چنان اجري برايمان نزد حق تعالي به جا گذاشته که خدا نکند با بي بصيرت و ناسپاس و نا شکري اين نعمت عزيز و شيرين را به نقمت تبديل نسازيم .

انتهاي ياداشت/630 ل

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس