آخرین اخبار
کد مطلب: 125381
ياداشت/
قدس، قرباني هوس بازي حکام بي غيرت
تاریخ انتشار : 1396/09/19
نمایش : 4075
قدس پاره تن اسلام است و پاره تن اسلام جدا شدني نيست حتي اگر بدنمان پاره پاره شود...
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ ملت به خواب رفته مسلمان اعراب باعث شده به تازگي سردمداران زرمدار و زورمدار بلوک غرب بازي تازه اي را عليه ملت شريف فلسطين و قبله اول مسلمين به راه اندازند .

موضوعي که اخيراً به تصميم ترامپ مبني بر انتقال سفارت آمريکا به قدس شريف و اعلام آن بعنوان پايتخت جديد کشور جعلي اسرائيل نقل محافل رسانه اي جهان شده از چند منظر قابل تأمل است؛ نخست اينکه، بايد بپذيريم که اين تصميم نه از سر حماقت بلکه از سر لجاجت شخص ترامپ و لابي سعودي صهيونيستي قطعاً گرفته شده .

دوم اينکه شکست هاي پي در پي سياستهاي آمريکا و همپيانانش در صحنه بين المللي علي الخصوص در غرب آسيا ( خاورميانه) باعث شده تصميم جنجالي را براي زنده نگهداشتن بازگيري خود در صحنه اتخاذ نمايد و سوم اينکه در سايه بي غيرتي حکام بعضي از کشورهاي عربي مبني بر حمايت از قبله اول مسلمين و هم آخور شدن با دشمن ديرينه مسلمانان چراغ سبزي شده که آقاي ترامپ علي رغم فشارهاي بين المللي که البته اين فشارها در حرف است نهه در عمل، بر تصميم جنجالي خود پا فشاري نمايد و اقدام خود را هرچند مشکل ولي عملي نمايد .

حال بايد از حکام به اصطلاح مسلمان جامعه عرب پرسيد، آيا فلسطين و قدس شريف مگر جايگاه مردماني از جنس نژاد شما نيست؟ بايد پرسيد فلسطين و مردمان مظلومش مگر به لحاظ مذهبي هم کيش و هم مسلک و هم آيين شما نمي باشند؟ .

امروز فلسطين ناموس و حيثيت اسلام است، اگر برايتان حيثيت و ناموس اسلام مهم است که البته بايد باشد پس دلارهاي نفتي خود را چرا براي آزادي قدس شريف هزينه نمي کنيد؟ و به قول شهيد مطهري عزيز امروز شمر عصر ما سردمداران رژيم غاصب صهيونيستي و ايادي آنان است بپا خيزيد و قدس شريف را به قربانگاه هوس بازان و زياده خواهان رهنمون نسازيد .

سرزمين فلسطين بزرگتر از آن است که ترامپ بتواند با اينگونه تصميمات، تاريخ آن را تغيير دهد و به رسميت شناختن قدس به عنوان پايتخت رژيمي اشغالگر و تروريست پرور، به هيچ وجه اعتبار قانوني نداشته و قدس تا ابد پايتخت فلسطين باقي خواهد ماند، قدس پاره تن اسلام است و پاره تن اسلام جدا شدني نيست حتي اگر بدنمان پاره پاره شود.

انتهاي پيام/630 ل

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس