آخرین اخبار
کد مطلب: 125355
در چهارمين روز از هفته بسيج صورت گرفت:
غبار روبي و عطر افشاني گلزار شهداي شهر لردگان +تصاوير
تاریخ انتشار : 1396/09/02 15:11:42
نمایش : 2189
بسيجيان و مسئولين شهرستان لردگان با حضور در گلزار شهداي لردگان ضمن قرائت فاتحه و غبارروبي و عطرافشاني گلزار شهدا با آرمان هاي امام راحل و شهداي عزيز تجديد ميثاق کردند.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان، صبح امروز و بمناسبت گراميداشت هفته بسيج در آيين غبار روبي وعطر افشاني مزار شهداي شهرستان  لردگان  با حضور مسئولان، جمعي از دانش آموزان و بسيجيان در جوار گلزار شهداي اين شهر گفت: ما با آمدن و غبار روبي مزارشهدا يک طراوتي به جان خودمان مي دهيم، شهدا نيازي به ما ندارند، ما با توسل به شهدا زنده مي شويم، آنها راهي که رفتند و آنجايي که هستند مقامشان خيلي بالا است، اسمشان هست و نامشان هميشه زنده است و آن نيازمندي ماست که کنار قبور مطهر شهدا حضور پيدا مي کنيم .
وي افزود: مقام شهيد آنقدر بالااست که خداوند مقام شفاعت را به شهيد مي دهد و در روايات هست که شهدا تا 70 نفر را شفاعت مي دهند.
تاج زاد د ادامه بيان داشت: شما مسئوليني که پشت ميز نشسته ايد و صاحب امضاء هستيد و شما دانش آموزان که به راحتي سر کلاس درس با آرامش کامل حاضر مي شويد به برکت خون همين شهدا هشت سال دفاع مقدس و شهداي مدافع حرم است .
امام جمعه لردگان در پايان گفت: همه ي اين شهدا بسيجي بودند و راه درست را انتخاب کردند و ما نيز بايد از راه شهدا درس بگيريم وببينيم شهدا از ما چه مي خواستند و راهشان را ادامه دهيم .
در اين مراسم دانش آموزان و مسئولين با حضور در گلزار شهداي لردگان ضمن قرائت فاتحه و غبارروبي و عطرافشاني گلزار شهدا با آرمان هاي امام راحل و شهداي عزيز تجديد ميثاق کردند.
 





















 
 
انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس