آخرین اخبار
کد مطلب: 125351
سرپرست فرمانداري لردگان خبر داد/
جلسه اي در راستاي بهبود کيفيت نان در شهرستان لردگان برگزار شد
تاریخ انتشار : 1396/08/30 12:12:31
نمایش : 1596
سرپرست فرمانداري لردگان، با تاکيد بر ضرورت توجه ويژه نانوايان به پخت با کيفيت نان، خواستار تشديد نظارت و کنترل بر فعاليت خبازان اين شهرستان شد.
به گزارش سلام لردگان؛ برهان حسين پور، سرپرست فرمانداري لردگان، در جلسه اي که با حضور صنف نانواييان و شوراي آرد و نان شهرستان در محل فرمانداري لردگان صورت گرفت گفت:  رسيدگي به کيفيت نان و نانوايي‌ها از اهميت بالايي برخوردار است که بايد به اين مهم توجه و اهتمام ويژه داشته باشيم.

وي با تاکيد بر ضرورت توجه ويژه نانوايان به پخت با کيفيت نان از دستگاه هاي نظارتي و اتحاديه نانوايان خواست تا برخورد با متخلفين که نان را با کيفيت مطلوب پخت نمي کنند و يا تخلفاتي از جمله کم فروشي و رعايت نکردن بهداشت دارند برخورد قانوني صورت گيرد .

حسين پور به بازرسي از نانوايي‌ها اشاره کرد و گفت: اين بازرسي‌ها توسط اداره صنعت معدن تجارت شهرستان، اتاق اصناف و شبکه بهداشت به صورت مداوم در دستور کار قرار گيرد.
 
در ادامه اين جلسه خبازان لردگان برلزوم اصلاح قيمت نان و اينکه قيمت هاي فعلي نسبت به سال هاي پيش تاکنون تغيير نکرده و اين قيمت با توجه به بهاي انرژي، دستمزد کارگران و کرايه هاي مغازه ها صرفه اقتصادي ندارد خواستار تغيير قيمت نان شدند .
يکي ديگر از نانواييان نيز گفت: علت نامرغوب بودن نان شهرستان، آردي است که وارد شهرستان مي شود اگر آردي که براي شهرستان هاي همجوار تهيه مي شود براي شهر لردگان هم تهيه شود مطمئناً نان لردگان هم از کيفيت بالاي برخوردار مي شود .
انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس