آخرین اخبار
کد مطلب: 125350
توصيه‌هاي اداره کل هواشناسي چهارمحال و بختياري؛
رانندگان زنجيرچرخ و وسايل ايمني به همراه داشته باشند
تاریخ انتشار : 1396/08/30 10:34:41
نمایش : 1560
معاون توسعه و پيش‌بيني اداره کل هواشناسي چهارمحال و بختياري با اشاره به احتمال آبگرفتگي، وقوع سيل و اختلال در تردد جاده‌هاي کوهستاني و لغزندگي سطح جاده‌ها گفت: رانندگاني که قصد سفر به مناطق کوهستاني را دارند زنجيرچرخ و وسايل ايمني به همراه داشته باشند.
به گزارش سلام لردگان؛ مهرداد قطره صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به اينکه دماي شهرکرد صبح امروز صفر درجه سانتي‌گراد بود، اظهار کرد: بيشينه دما طي 24 ساعت گذشته در شهرکرد به 19 درجه سانتي‌گراد بالاي صفر و لردگان به 20 درجه سانتي‌گراد رسيده است.

وي با بيان اينکه طي امروز و فردا دماي هواي چهارمحال و بختياري افزايش مي‌يابد، افزود: در روز‌هاي پاياني هفته دماي استان کاهش مي‌يابد و شاهد مه صبحگاهي خواهيم بود.

معاون توسعه و پيش‌بيني اداره کل هواشناسي چهارمحال و بختياري ادامه داد: بر اساس آخرين داده‌هاي هواشناسي به تدريج از ظهر امروز هواي استان در دامنه فعاليت سيستم بارشي قرار مي‌گيرد و به تناوب تا پايان هفته به خصوص براي امروز بعداز ظهر و اواسط فردا به ويژه در نيمه غربي و جنوبي استان بارش باران، برف، گاهي رعد و برق، وزش باد نسبتاً شديد و در نقاط مستعد تگرگ را پيش‌بيني مي‌کنيم.

قطره با اشاره به احتمال آبگرفتگي، وقوع سيل و اختلال در تردد جاده‌هاي کوهستاني و لغزندگي سطح جاده‌ها توصيه کرد؛ رانندگاني که قصد سفر به مناطق کوهستاني را دارند زنجيرچرخ و وسايل ايمني را به همراه داشته باشند، در تمامي مسيرهاي شهري و برون شهري با سرعت مطمئنه حرکت و در طول مسير از تغيير مسير ناگهاني و ترمز شديد پرهيز کنند.

وي اضافه کرد: شيلات‌ها هم تنظيم آب ورودي شيلات و عدم تغذيه طي مواقع طغيان رودخانه‌ها را رعايت کنند.

انتهاي پيام/68027/م
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس