آخرین اخبار
کد مطلب: 125240
قهرماني شاهين لردگان در مسابقات فوتبال اميد چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1396/07/02 09:20:51
نمایش : 2861
رئيس هيأت فوتبال چهارمحال و بختياري گفت: شاهين لردگان مقام قهرماني مسابقات فوتبال اميد استان را از آن خود کرد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ به نقل از طهمورث حيدري با اعلام اين خبر اظهار کرد: تيم شاهين لردگان در روز پاياني مسابقات فوتبال قهرماني رده سني اميد چهارمحال و بختياري موفق شد با کسب نتيجه تساوي صفر بر صفر مقابل تيم رزموکت بروجن مقام قهرماني اين دوره از مسابقات را کسب کند.

وي افزود: در اين رقابت‌ها تيم رزموکت بروجن و پيام بروجن به ترتيب مقام‌هاي دوم و سوم مسابقات را از آن خود کردند.

رئيس هيأت فوتبال چهارمحال و بختياري در ادامه اضافه کرد: مرحله نيمه‌نهايي مسابقات فوتبال نوجوانان استان شامگاه گذشته در ورزشگاه شهداي بلداجي برگزار شد و تيم استقلال نوين شهرکرد موفق شد با نتيجه 5 بر صفر راه آهن شهرکرد را شکست دهد و راهي مرحله فينال شود.

حيدري گفت: در ديگر بازي اين مرحله اتحاد شهرکرد نيز 6 بر صفر تيم ايثار فلارد را شکست داد و بدين ترتيب استقلال نوين شهرکرد و اتحاد شهرکرد که در مرحله گروهي نيز در يک گروه قرار داشتند در ديدار فينال به هم رسيدند و هنوز زمان مشخص بازي اين 2 تيم در مرحله پاياني مشخص نشده است.

وي با اشاره به آغاز مسابقات فوتبال دسته 2 استان با شرکت 6 تيم در 2 گروه عنوان کرد: روز گذشته در نخستين روز اين بازي‌ها پارسه هليساد 4 بر 2 عقاب آليکوه را شکست داد و شهرداري نوين جونقان در ديدار با ستارگان زاگرس شهرکرد با نتيجه بدون گل متوقف شد.

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس