آخرین اخبار
کد مطلب: 125238
لاريجاني در نطق پيش از دستور:
اينکه توافق هسته‌اي با ايران براي آمريکا خجالت آور است، ربطي به ما ندارد/مسئولان آمريکا دچار وارونگي ذهني شده‌اند/لحن موهن ترامپ شوي کاباره وار است
تاریخ انتشار : 1396/07/02 09:11:14
نمایش : 1927
رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: لحن موهن ترامپ در سازمان ملل در تراز شوي کاباره وار است.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي در نطق پيش از دستور جلسه علني امروز (يکشنبه، 2 مهر ) محورهاي زير را مطرح کردند: 

سخنان روشنگرانه رئيس جمهور کشورمان در سازمان ملل پاسخ روشني به سخنان پوچ ترامپ بود. 

ترامپ نفهميد و نخواهد فهميد که دنيا تغيير کرده است و ملت ها  بيدار شده اند و با لاف زني هاي تو خالي ترامپ و امثال ترامپ حقايق تغييري نمي کند. 

آقاي ترامپ شما ظاهرا نيم قرن از حوادث دنيا عقب هستيد،  چرا که بيش از 70 درصد مردم در انتخابات ايران شرکت کردند و شما ايران را کشوري ديکتاتور مي خوانيد.

ترامپ ادعا کرده است ايران از تروريسم در منطقه حمايت مي کند که به نظر مي رسد مسئولان آمريکا دچار وارونگي ذهني شده اند؟ 

اين اقرار خودشان است وقتي داعش در سوريه ملت را به خاک و خون مي کشيد، اين کمک ايران بود که آنها را سرکوب کرد. 

اينکه توافق هسته اي با يران براي آمريکا خجالت آور است به ما ربطي ندارد، برجام معاهده بين المللي است که شوراي امنيت آن را تاييد کرده اما آمريکا نسبت به آن بدعهدي کرده است.

آقاي ترامپ در سازمان ملل پاسخ خود را گرفت چرا که رهبران کشورها به جز رژيم صهيونيستي به سخنان وي  ريشخند زدند و از توافق هسته اي حمايت کردند. 

لحن موهن ترامپ در تراز شوي کاباره وار است، بهتر بود ترامپ به جاي سخنان سبکسرانه، نسبت به نسل کشي در ميانمار تصميم درستي مي گرفت. 

اين خبر تکميل مي شود. 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس