آخرین اخبار
کد مطلب: 125098
نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسکو:
وزراي پيشنهادي کابينه دوازدهم بايد اهل اقدام و عمل باشند نه حرف و سخنراني!
تاریخ انتشار : 1396/04/28 10:06:53
نمایش : 1892
نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسکو در مجلس شوراي اسلامي گفت: وزراي پيشنهادي از بطن مردم باشند، بتوانند دردهاي مردم را مرهم باشند و براي حل مشکلات ملت دلسوزي کنند، تنها حرف نزنند، شايد افرادي باشند که به زيبايي حرف ميزنند ولي در اقدام و عمل نمي توانند موثر باشند.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسکو در گفتگو با خبرنگار ائل با اشاره به گمانه زني ها در مورد انتخاب وزراي کابينه دوازدهم، اظهار کرد: شرايط کشور خاص است و براي اين شرايط خاص نيز افرادي بايد عهده دار سمت وزرات شوند که کاري باشند و اهل اقدام و عمل.

وي ادامه داد: کاري به جناح هاي سياسي که کابينه متشکل از کدام جناح هاي سياسي باشد، ندارم، نياز امروز کشور، کابينه اي متشکل از افراد کاري و کارآمد است که وزرا از پس مشکلات بربيايند و ارزيابي مشخص و دقيق و منطقي از وضعيت موجود داشته باشند.

نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسکو در مجلس شوراي اسلامي در ادامه سخنان خود تصريح کرد: وزراي پيشنهادي از بطن مردم باشند، بتوانند دردهاي مردم را مرهم باشند و براي حل مشکلات ملت دلسوزي کنند، تنها حرف نزنند، شايد افرادي باشند که به زيبايي حرف ميزنند ولي در اقدام و عمل نمي توانند موثر باشند.

سعيدي در پايان با بيان اينکه ما معتقد به ترميم کابينه هستيم، گفت: کابينه دوازدهم به رياست جمهوري روحاني بايد داراي تفکر انقلابي، مديريت جهادي و اهل عمل باشد.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس