آخرین اخبار
کد مطلب: 124994
فرمانده حوزه بسيج عشايري امام صادق (ع) شهر سردشت خبر داد:
افتتاح کانون گردشگري آبشار آتشگاه
تاریخ انتشار : 1396/03/21 10:12:11
نمایش : 5589
فرمانده حوزه بسيج عشايري امام صادق (ع) شهر سردشت گفت: به منظور استفاده از ظرفيت گردشگري آبشار آتشگاه لردگان کانون گردشگري اين آبشار افتتاح شد.

محمود خالدي در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان، اظهار داشت: هدف از افتتاح کانون گردشگري آتشگاه لردگان خدمات‌رساني به مسافران و اهالي روستاي آتشگاه است و اميد است بتوان از اين فضاي گردشگري به عنوان يک فضاي فرهنگي، ورزشي، ديني و مذهبي استفاده کرد که علاوه بر مباحث بهره‌مندي گردشگران، از مکان براي ترويج اسلام و اجراي دستورات ديني در بين مسافران و اهالي روستا استفاده شود و با اين عمل بتوانيم گامي اساسي در راستاي ترويج دين اسلام برداريم.
وي گفت: براي دومين سال پياپي اين کانون گردشگري در منطقه آتشگاه افتتاح مي‌شود و ان شاالله همانند سال‌ قبل بتوان از ظرفيت‌هاي اين منطقه در راستاي ترويج فرهنگ و اشاعه دين استفاده کرد.
محمود خالدي فرمانده حوزه بسيج عشايري امام صادق (ع) شهر سردشت افزود:  آبشار آتشگاه اين شهرستان  يک منطقه بکر و بسيار زيبا است که همه ساله و به‌خصوص در ايام تابستان مسافران زيادي به اين منطقه سفر مي‌کنند و وجود اين ظرفيت در اين شهرستان بايد مورد استفاده قرار گيرد و افتتاح اين کانون مي‌تواند نقطه آغازي براي استفاده هرچه مناسب‌تر از اين منطقه باشد.
گفتني است، آبشار آتشگاه در فاصله 40 کيلومتري شهر لردگان و 190 کيلومتري شهرکرد مرکزاستان چهار محال وبختياري قرار دارد.
 

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس