آخرین اخبار
کد مطلب: 124950
آيت الله احمد جنتي:
سلامت انتخابات را تاييد مي‌کنم‌اما تخلفات انتخاباتي، چشمگير بود/ قدرداني رئيس مجلس خبرگان از حضور حماسي مردم در انتخابات
تاریخ انتشار : 1396/03/04 10:47:37
نمایش : 1890
رئيس مجلس خبرگان رهبري عصر امروز گفت: در انتخابات تخلفات بسياري شد که بخشي از آن از جانب مسئولاني بود که تخلفات بسياري کردند.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ به نقل از راه دانا؛  آيت الله احمد جنتي در نشست هيئت رئيسه مجلس خبرگان افزود: همانطور  که مقام معظم رهبري هم اشاره فرمودند از جانب خودم و خبرگان با همه وجودم از مردم تشکر مي کنم که نشان دادند هنوز زنده و سرپا هستند و به اسلام، انقلاب، امام راحل و رهبرشان وفادارند.

وي گفت: مردم به يک اشاره رهبر معظم انقلاب و تشويق ايشان در انتخابات حضور يافتند و آراي بسياري در صندوق ها ريختند.

آيت الله جنتي افزود: دنيا متوجه شد که مردمسالاري ديني در کشورمان حاکم است، خلاف ادعاهايي که به دروغ و با تزوير در اين خصوص مي کنند در کشورمان مردمسالاري ديني حقيقت دارد و اين مردم هستند که با اختيار و آزادي کامل در انتخابات شرکت مي کنند و به هر کسي نظرشان باشد راي مي دهند.

رئيس مجلس خبرگان اضافه کرد: در ايران به هيچ کسي اجبار نمي کنند که راي بدهد يا ندهد، مردم با عشق و علاقه و با احساس وظيفه ديني و ملي حضور مي يابند و راي مي دهند.

وي تصريح کرد: البته سلامت انتخابات را تاييد مي کنم که خيلي خوب بود اما تخلفات بسياري هم شد که بخشي از آن متوجه مسئولان بود که تخلفات بسياري کردند.

رئيس مجلس خبرگان گفت: برخي از اين تخلفات را همه فهميدند و برخي از تخلفات مبتني بر گزارش هاي ناظران از دور و نزديک و برخي مبتني بر گزارش هاي مردمي بود.

وي بار ديگر تصريح کرد: تخلفات انتخاباتي از نظر مالي و سياسي چشمگير بود و انتظار نداشتيم دستگاه هاي مجري انتخابات که بايد مجري قانون باشند، خودشان قانون شکني کنند به نحوي که همه مطلع شوند که اين خلاف انتظار بود.

آيت الله جنتي گفت: البته نوعي از تخلفات هم بود که مانند هميشه صورت گرفت که آن را شوراي نگهبان بررسي مي کند، گزارشش را مي گيرد و اگر لازم باشد بازرس مي فرستد که البته اينها طبيعي است و در همه دوره هاي انتخابات اعم از مجلس و رياست جمهوري بوده است.

رئيس مجلس خبرگان ابراز اميدواري کرد: کساني که در اين قضايا تخلفات بزرگ کردند از گناهانشان توبه کنند زيرا حق الناس گريبانشان را مي گيرد و به فرموده رهبر معظم انقلاب واقعا حق الناس است.

آيت الله جنتي تصريح کرد: اگر اين افراد توبه نکنند در دنيا و آخرت مسئوليت دارند و مجازاتش را خواهند ديد.
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس