آخرین اخبار
کد مطلب: 124898
مسئول نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه شهرکرد:
شاهد ۱۸ هزار جوان بيکار با تحصيلات دانشگاهي‌ در چهارمحال و بختياري هستيم
تاریخ انتشار : 1396/02/13 11:30:05
نمایش : 3009
مسئول نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه شهرکرد گفت: مسئولان بايد به جاي دخالت در مسائل دانشگاه مشکل بيکاري ۱۸ هزار جوان استان را برطرف کنند.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ به نقل از خبرگزاري تسنيم از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمين سعيد صفي ظهر امروز در مراسم بزرگداشت مقام معلم در دانشگاه شهرکرد اظهار داشت: علم مهمترين ابزار پيشرفت و اقتدار ملي است و دانشگاه به عنوان يکي از ارکان مهم در نظام اسلامي مکاني براي تربيت مديران آينده کشور است.

وي با بيان اينکه اگر دانشگاه مديران خوبي تربيت کند بدون شک کشور آينده بسيار خوبي خواهد داشت، افزود: امروز بايد دانشگاه در حوزه‌هاي مختلف سياسي، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي سکان‌دار باشد.

مسئول نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه شهرکرد اين مجموعه را يک نهاد مستقل دانست و بيان کرد: مايه تاسف است که يک مقام استاني در امور مربوط به دانشگاه دخالت مي‌کند بايد به اين افراد گفت شما اگر خيلي دلسوز هستيد در حيطه کاري خودتان مشکلات را حل کنيد تا امروز وضعيت استان اين نباشد که شاهد 18 هزار جوان بيکار با تحصيلات دانشگاهي کارشناسي به بالا و رتبه دوم بيکاري در سطح کشور باشيم.

صفي تصريح کرد: دانشگاه شهرکرد اگر موفقيت‌هايي کسب کرده است به دليل تلاش مسئولان، اساتيد و دانشجويان اين دانشگاه است نه مسئولي خارج از دانشگاه چرا که در برخي موارد همين مسئولان به عنوان يک مانع در برابر دانشگاه عمل کرده‌اند.

وي خاطرنشان کرد: اينکه استقلال دانشگاه را يک نفر از بيرون بگيرد و يا اينکه گفته شود چه کسي در دانشگاه سخنراني داشته باشد يا نه هيچ معنايي ندارد.

مسئول نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه شهرکرد با انتقاد شديد از دخالت مسئولان استاني در امور دانشگاه، ادامه داد: ما با موسيقي مخالف نيستيم اما اينکه مقام مسئولي تماس بگيرد که موسيقي اجرا شود يا نه و يا فلان شخص وارد دانشگاه شود يا نشود با اين مخالف هستيم.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس