آخرین اخبار
کد مطلب: 124783
رئيس هيات نظارت بر انتخابات شهرستان لردگان
با قاطعيت مر قانون را اجرا مي کنيم
تاریخ انتشار : 1396/01/05 13:58:02
نمایش : 3261
رئيس هيات نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در شهرستان لردگان گفت: ضمن احترام به تمام سلايق، با قاطعيت، مر قانون را اجرا مي کنيم.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان، ظفر اردشيري رييس هيات نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در شهرستان لردگان در پنچمين نشستي که با حضور دکترخالدي نماينده مردم شهرستان لردگان در مجلس شوراي اسلامي و ناظر ويژه انتخابات استان چهارمحال و بختياري و اعضاي هيأت نظارت صبح امروز در فرمانداري لردگان تشکيل شده بود، با تاکيد بر منويات مقام معظم رهبري مبني بر توجه به مر قانون در تاييد صلاحيت ها و روند برگزاري انتخاباتي سالم افزود: در اجراي قانون و اعمال نظارت بر روند انتخابات، به هيچ عنوان حرکات غير قانوني را برنمي تابيم و از دخالت سلايق در تصميم گيري ها اکيدا جلوگيري خواهيم کرد .
اردشيري افزود: آراي مردم امانتي است که وظيفه ما صيانت از اين آرا است و بايد با نظارت و بدون دخالت و بدون خط و خطوط امانت دار آراي مردم باشيم.

دکتر خالدي نماينده مردم شهرستان لردگان در مجلس شوراي اسلامي و ناظر ويژه انتخابات استان چهارمحال و بختياري در اين نشست گفت:  تلاش همه همکاران من در هيات نظارت و هيات هاي اجرايي انتخابات در شهرستان لردگان ايجاد تفاهم، دوستي و آرامش همراه با حفظ حقوق تمامي شهروندان است و هميشه از پيشنهادات سازنده اي که حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کند، استقبال خواهيم کرد.

وي بيان کرد: سعه‌صدر و توجه به حق الناس و حق و حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان امري است که عوامل اجرايي و نظارتي انتخابات رعايت نمايند و ان شالله در شهرستان لردگان روند انتخابات نسبت به انتخابات گذشته به سمتي برود که خدايي ناکرده علامت سوالي روي آن نباشد و شاهد حضورپر شور مردم در صحنه انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا و رياست جمهوري باشيم .

داوود مرادي کارشناس مسئول امور سياسي و اجتماعي فرمانداري لردگان نيز در اين جلسه گفت: نام نويسي از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح دوشنبه 30 اسفندماه سال 1395 در فرمانداري و بخشداري هاي شهرستان لردگان آغاز شده و تا پايان روزيکشنبه ششم فروردين ماه جاري ادامه خواهد داشت.

وي افزود: تا پايان پنج روز اول ثبت نام داوطلبين، تاکنون 357 نفر در شوراهاي اسلامي شهر و روستا ثبت نام کردند که از اين تعداد 51 نفر براي انتخابات 5 شهر لردگان، رودشت، فلارد، خانميرزا و منج ثبت نام نمودند و 306 نفر به عنوان داوطلبين شوراهاي اسلامي روستا در بخش ها شهرستان لردگان ثبت نام کردند .

مرادي بيان داشت: در پايان ثبت نام از داوطلبين پرونده داوطلبين به مراجع چهارگانه ثبت احوال، دادگستري، نيروي انتظامي و اداره اطلاعات جهت استعلامات ارسال مي شود و اين مراجع تا ده روز فرصت دارند که نتايج استعلامات را به فرمانداري اعلام نمايند .

داوود مرادي خاطر نشان کرد: بر اساس آمارها بايد در پنج شهر و 231  روستاي شهرستان لردگان انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا برگزار شود.

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس