آخرین اخبار
کد مطلب: 124781
حجت الاسلام کريم سرافراز:
مديريت انقلابي و جهادي حلال مشکلات کشور است
تاریخ انتشار : 1396/01/05 10:36:22
نمایش : 1572
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه قمربني هاشم (ع)، گفت:حل مشکلات مختلف از جمله اقتصادي کشور در گرو مديريت انقلابي با روحيه جهادي است.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ به نقل از خبرگزاري بسيج از استان چهارمحال و بختياري؛ مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام با تبريک حلول سال 96، به تشريح گوشه هايي از بيانات مقام معظم رهبري درنخستين روز سال جديدي پرداخت.

حجت الاسلام کريم سرافراز، افزود: از نظر مقام معظم رهبري مدظله العالي، مسئله‌ي اقتصاد، مسئله‌ي اولويّت‌دار کشور است .

وي، ادامه داد: دشمن با دراختيار گرفتن ابزار رسانه و تبليغات و جنگ رواني وسيع خود تلاش مي کند که کمبود‌هاي معيشتي و اقتصادي کشور را به اصل نظام اسلامي نسبت دهد و با اين حربه ميان ملت و مسئولان جدايي بيندازد و تفرقه ايجاد کند.

اين مقام مسئول با اشاره به انواع ظرفيت هاي موجود در کشور اعم از؛ نيروي انساني جوان، متعهد و متخصص، منابع زيرزميني غني، گفت: بيشترين نقاط ضعف در کشور به شيوه هاي مديريتي و کم رنگ شدن روحيه جهادي و تفکر انقلابي در بين مسئولان و مجريان برمي گردد.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام تأکيد کرد: از بدو پيروزي انقلاب اسلامي هرجايي که مديريت هاي انقلابي و پرتلاش جهادي داشته ايم نتيجه بسيار خوبي گرفته ايم و در جاهاي ديگر به غير از ضعف و عدم پيشرفت، دچار انحراف نيز شده ايم.

وي، در پايان حل مشکلات عديده اقتصادي و ... درکشور را مرهون مديريّت انقلابي، جهادي و متديّن دانست.
 
 
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس