آخرین اخبار
کد مطلب: 124780
آغاز به کار مجدد سامانه سهام عدالت از ۱۴ فروردين
تاریخ انتشار : 1396/01/05 10:29:28
نمایش : 1856
سامانه سهام عدالت که براي بروزرساني صورتحساب مشمولين از ۳۰ اسفند ۹۵ از دسترس خارج شده است، از روز ۱۴ فروردين، دوباره در دسترس مشمولين قرار مي گيرد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ به نقل از خبرگزاري تسنيم؛ سامانه سهام عدالت که جهت بروزرساني صورتحساب مشمولين از روز 30 اسفند 95 موقتا از دسترس سهامداران خارج شده است، از روز 14 فروردين 96 دوباره در دسترس مشمولين قرار مي‌گيرد.

بر اساس اين گزارش، مشمولين سهام عدالت پس از تعطيلات سال نو از روز 14 فروردين مي‌توانند با مراجعه به اين سامانه به نشاني www.samanese.ir دوباره از صورتحساب سهام خود آگاهي پيدا کنند.

گفتني است، سامانه سهام عدالت از 16 اسفند سال گذشته با حضور معاون اول رئيس جمهور در حالي رونمايي شده و آغاز بکار کرده است که مشمولين با مراجعه به آن مي‌توانند از ميزان اقساط پرداخت شده و ارزش سهام عدالت خود آگاهي يابند و نسبت به پرداخت نقدي باقيمانده اقساط سهامشان اقدام کنند.

اين درحالي است که پيش بيني مي‌شود استقبال خوبي از پرداخت باقيمانده اقساط سهام عدالت توسط مشمولين صورت نگيرد.

اين گزارش مي افزايد: سامانه سهام عدالت پس از آغاز بکار دوباره، از 14 فروردين تا 31 شهريورماه امسال به فعاليت خود ادامه خواهد داد و مشمولين مي‌توانند با مراجعه به آن از صورتحساب سهام خود آگاهي پيدا کنند.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس