آخرین اخبار
کد مطلب: 124761
جلسه برنامه ريزي اعتکاف شهرستان لردگان برگزار شد
تاریخ انتشار : 1395/12/26 12:12:02
نمایش : 2748
جلسه برنامه ريزي اعتکاف شهرستان لردگان صبح امروز در دفتر امام جمعه لردگان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ شوراي اعتکاف شهرستان لردگان صبح امروز 26 اسفند 95 با حضور حجت اسلام انصاري، امام جمعه شهرستان لردگان، سرپرست سازمان تبليغات و ساير اعضاء با موضوع اعتکاف وجوانان در دفتر امام جمعه لردگان برگزار گرديد.

حجت اسلام انصاري امام جمعه لردگان در جمع شوراي اعتکاف شهرستان، اعتکاف را تمرين انقطاع از غير خدا و پيوستن به خداوند متعال برشمرده و گفت: فرهنگ اعتکاف بايد هم از لحاظ کميت و هم کيفيت گسترش پيدا کند و اين امر در بين مردم بويژه قشر جوان تبديل به فرهنگي نهادينه گردد.

ايشان خاطر نشان کردند، بايد کوشيد تا از تمام ظرفيت هاي مادي و معنوي اعتکاف به نحو احسن استفاده و اوقات جوانان را به سمت حلقه هاي معرفتي دين شناسي و کاربرد آن در زندگي روز مره سوق دهيم  تا فرد بتواند آثار معنوي آن را در زندگي خود حس و در مواجهه با غفلت ها متوجه تغييرات آن گردد.

انصاري، از خيرين خواستند تا کمک هاي مادي و نذورات خود را براي پوشش همه جانبه و حمايت از معتکفين در نظر بگيرند چرا که اين اعتکاف به همه بويژه قشر جوان جامعه تعلق داشته و همه به نوعي باني و صاحب اين جلسه مي باشند.
در ادامه اين جلسه، اعضاي اجرايي ستاد اعتکاف به نحوه و چگونگي برگزاري اين مراسم معنوي پرداختند و هر کدام از اعضاء  پيشنهادات و نظرات خود را اعلان کردند در ضمن بنابراين شد معتکفين مرد در مسجد آخوند شهر لردگان و خواهران در مسجد اعظم لردگان به برنامه اعتکاف امسال بپردازند .

گفتني است آغاز ايام البيض ( اعتکاف) همزمان با ولادت حضرت امام علي (ع) 22 فروردين 96 در شهر لردگان و بخش هاي شهرستان برگزار مي شوند که معتکفين مي توانند با حضور در سازمان تبليغات شهرستان لردگان براي ثبت نام اقدام نمايند.

انتهاي پيام /630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس