آخرین اخبار
کد مطلب: 124699
مديرکل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري:
چهارمحال و بختياري مهياي استقبال از هفت شهيد گمنام مي شود
تاریخ انتشار : 1395/12/07 11:43:57
نمایش : 1432
مديرکل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري گفت: هفت شهيد گمنام والامقام با حضور مردم شهيدپرور استان روز يازدهم اسفند از محل ميدان انقلاب شهرکرد تا ميدان امام‌زادگان حليمه و حکيمه خاتون تشييع و بعد از آن نماز بر پيکر اين شهدا اقامه مي‌شود.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛به نقل از جهانبين نيوز؛ عباس عباسي مديرکل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري در ستاد هماهنگي مراسم استقبال، تشييع و خاکسپاري شهداي گمنام در چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه شهيد هرچه بيشتر گمنام باشد اثر و بار اجتماعي‌ بيشتري براي جامعه دارد اظهار کرد: دهم اسفند چهارمحال و بختياري ميزبان هفت شهيد گمنام مي شود.

وي تصريح کرد: دو تن از اين شهدا در شهر گندمان، دو تن در شهر دستنا، دو تن در فرادنبه و يک شهيد در دانشکده فني پسران شهرکرد تشييع و خاکسپاري مي شود.

عباسي استقبال از اين شهدا در روز دهم اسفندماه را صرفا توسط مسئولان استاني دانست و بيان داشت:  تشييع اين هفت شهيد والامقام با حضور مردم شهيدپرور استان روز يازدهم اسفند از محل ميدان انقلاب شهرکرد تا ميدان امام‌زادگان حليمه و حکيمه خاتون انجام و بعد از آن نماز بر پيکر اين شهدا اقامه مي‌شود.

مديرکل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه بعد از تشييع هفت شهيد بزرگوار در مرکز استان پيکر پاک شهدا به محل هاي مورد نظر انتقال داده مي شود يادآور شد: در اين محل ها مراسم هاي بزرگداشت برگزار مي شود.

وي در آنها گفت: بعد از مراسم تشييع و تدفين، برنامه شب وداع با شهيد در مصلي بزرگ امام خميني (ره) شهرکرد برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام/1026ج /630ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس