آخرین اخبار
کد مطلب: 124688
در پي مطالبات داروخانه‌داران از بيمه
داروخانه‌داران چهارمحال و بختياري از ارائه خدمت به تامين اجتماعي خودداري کردند/ پيگيري فرماندار بي‌نتيجه بود
تاریخ انتشار : 1395/12/02 10:13:06
نمایش : 2094
داروخانه‌داران چهارمحال و بختياري که مدت‌ها است مطالبات بيمه‌اي‌شان پرداخت نشده است، پس از بي‌نتيجه بودن تجمع مقابل فرمانداري شهرستان شهرکرد و قول مساعد فرماندار، اين‌بار از ارائه خدمات به بيمه‌شدگان تامين اجتماعي خودداري کردند.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان، به نقل از  فارس از شهرکرد، داروخانه‌داران چهارمحال و بختياري که مدت‌ها است مطالبات بيمه‌اي‌شان توسط بيمه پرداخت نشده است، مدتي قبل حدود يک‌صد نفر از داروخانه‌داران استان مقابل فرمانداري شهرستان شهرکرد تجمع کردند که به دنبال اين تجمع فرماندار شهرکرد قول پيگيري اين موضوع را دادند.(اينجا بخوانيد)

اما امروز بسياري از داروخانه‌داران استان چهارمحال و بختياري پس از نااميدي از دريافت مطالباتشان از بيمه در اقدامي مشترک از ارائه خدمات به بيمه تامين اجتماعي خودداري کردند.

يکي از داروخانه‌داران معترض در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اينکه ماه‌ها است که مطالباتشان پرداخت نشده است، اظهار کرد: تا امروز هم که صبر کرديم به خاطر رعايت حال مردم شريف استان چهارمحال و بختياري بوده است ولي حقيقتا امکان ادامه اين روند وجود ندارد و مشکلات مالي جدي برايمان پيش آمده است.

وي در ادامه افزود: بسياري از داروخانه‌هاي استان از امروز يکم اسفندماه به بيمه‌شدگان تامين اجتماعي به صورت آزاد خدمت‌رساني خواهند کرد.

انتهاي پيام/3339/م
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس