آخرین اخبار
کد مطلب: 124566
مديرکل شوراي هماهنگي چهارمحال و بختياري تاکيد کرد
ضرورت تشکيل کميته فضاي مجازي دهه فجر در چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1395/10/27 09:38:52
نمایش : 2201
مديرکل شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان چهارمحال و بختياري با اشاره به اهميت تشکيل کميته فضاي مجازي دهه فجر، گفت: بزرگترين خدمت به نسل امروز معرفي اقداماتي است که توسط بزرگان انقلاب صورت گرفته است.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ علي گرجي امروز در جلسه کميته فضاي مجازي و شبکه‌هاي اجتماعي ستاد دهه فجر اظهار کرد: رمز فتنه 88 تقلب بوده و رمز فتنه در حال حاضر فساد است.

مديرکل شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان چهارمحال و بختياري با اشاره به اهميت تشکيل کميته فضاي مجازي دهه فجر، خاطرنشان کرد: بزرگترين خدمت به نسل امروز معرفي اقداماتي است که توسط بزرگان انقلاب صورت گرفته است.

 

گرجي در ادامه افزود: دشمنان با تلقين سرخوردگي و عقب‌ماندگي ايران بعد از انقلاب به مردم زمينه لغزش‌هاي جوانان و نوجوانان ما را فراهم کرده  و تنها راه مقابله با اين امر بيرون راندن دشمن از فضاي مجازي است.

 

وي خاطرنشان کرد: برخي درصدد تزئين چهره آمريکا و رژيم شاه بوده و با استفاده از مطالبي براي بزرگ کردن شاه، زمينه ضربه زدن به انقلاب اسلامي را فراهم مي‌کنند.

 

گرجي با بيان اينکه بيشترين ارتباط جوانان و نوجوانان با فضاي مجازي است، تصريح کرد: دشمن حساب شده و دقيق بر روي افکار جوانان و نوجوانان قدم برداشته و با تشکيل اين کميته در فضاي مجازي رسالت مردم ايران که پيروي از آرمان‌هاي شهداي گران‌قدر است را گسترش داده و اميدواريم کمي از دغدغه‌هاي رهبر معظم انقلاب را در اين زمينه کم کنيم.

 

مديرکل شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان با اشاره به اينکه با نگاهي به گذشته چهارمحال و بختياري مي‌توان دريافت که بعد از انقلاب اسلامي ايران چه تغييراتي در اين استان رخ داده است گفت: اين نشانگر عظمت انقلاب اسلامي در ايران  است.

 

وي با تاکيد بر اينکه کشور ايران با اقتدار در مقابل دنيا ايستاده است بيان داشت: دستگاه‌ها با بيان کار نظام و در دست در دست هم قرار دادن مي‌توانند حلاوت دهه فجر را به همگان نشان دهند و اقدامات عمراني صورت گرفته، آزادي بيان و ... نشان‌دهنده اين انقلاب است.

 

گرجي فتنه امروز را با فتنه‌هاي گذشته مقايسه کرده و ادامه داد: در حال حاضر نوع فتنه تغيير کرده است و در فضاي مجازي چنان نظام را زير سئوال مي‌برند و سرکوب مي‌کنند که با تشکيل اين کميته و تببين مباني انقلاب اسلامي و بيان دستاوردهاي انقلاب مي‌توان از بروز اين فتنه جلوگيري کرد.

 

انتهاي پيام/
منبع : فارس

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس